27 اردیبهشت 1404

واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات:

 

 

 

رابط رسیدگی به شکایات

نام و نام خانوادگی: سمیه حسینی

مدرک تحصیلی:کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

تلفن تماس:  2-07144402181 داخلی 122

 

این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است .

 چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکان انتقادی داشته باشند،ابتدا به مدیر آن مجموعه مراجعه نموده ودر صورت به نتیجه نرسیدن تقاضا، این واحد آماده دریافت انتقاد و شکایت آن ها خواهد بود . 

 

اهداف واحد رسیدگی به شکایات:

۱- ارتقای سطح خدمات در سازمان 
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان 
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه های وزارت بهداشت 

 

 نحوه رسیدگی به شکایت یاتماس با واحدرسیدگی به شکایات شبکه بهداشت ودرمان بوانات:

 حضوری:

در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه ،مراجعه به نشانی : بوانات-شهرک ولی عصر- شبکه بهداشت ودرمان-طبقه دوم-واحد رسیدگی  به شکایات

تلفنی:

تلفن: 2-07144402181 داخلی122

تلفن همراه:  09171534475

 

 الکترونیکی: مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت

لطفاً قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید. 
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید. 
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید. 

فرم الکترونیک درخواست و شکایات مردمی