واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات:
فرآیند رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان بوانات
فرم الکترونیکی طرح شکایت
اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
شرح وظایف:
وظایف پاسخگویی به شکایات
دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی در جا و پاسخگویی سریع- دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه
دریافت شکایات مردم(مراجعین)،پرسنل، از واحدها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک(ضمن ارائه مستندات مربوطه)
بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.
جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه
پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب
پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان
شماره تلفن : ۴۴۴۰۳۹۷۵-۰۷۱ یا ۲-۴۴۴۰۲۱۸۱-۰۷۱ داخلی ۱۰۹