18 اردیبهشت 1403

واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات:

 

دستورالعمل رسیدگی به شکایات

فرآیند رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان بوانات

فرم شکایت

فرم الکترونیکی طرح شکایت

منشور اخلاقی

اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 

 شرح وظایف:

وظایف پاسخگویی به شکایات

دریافت شکایات شفاهی و راهنمایی ارباب رجوع به مسئولان بلافصل مشتکی عنه جهت رسیدگی در جا و پاسخگویی سریع- دقیق و قوی به شاکی از طرف مسئولین تمامی واحدهای تابعه دانشگاه

دریافت شکایات مردم(مراجعین)،پرسنل، از واحدها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهادهای نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیک(ضمن ارائه مستندات مربوطه)

بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم موضوع شکایت ها و پیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی

پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.

جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و حتی المقدور تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه

پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست محترم دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرف مسئولین مربوطه به صورت مکتوب

پیگیری های مستمر پاسخها و کارشناسی آنها وارائه پاسخ مناسب به شاکیان

 

شماره تلفن : ۴۴۴۰۳۹۷۵-۰۷۱      یا      ۲-۴۴۴۰۲۱۸۱-۰۷۱ داخلی ۱۰۹