واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات:
رابط رسیدگی به شکایات |
نام و نام خانوادگی: سمیه حسینی مدرک تحصیلی:کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی تلفن تماس: 2-07144402181 داخلی 122 |
این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به جز پنچشنبه ها و ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است .
چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکان انتقادی داشته باشند،ابتدا به مدیر آن مجموعه مراجعه نموده ودر صورت به نتیجه نرسیدن تقاضا، این واحد آماده دریافت انتقاد و شکایت آن ها خواهد بود .
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- ارتقای سطح خدمات در سازمان
۲- افزایش میزان رضایت مندی مراجعین و کارکنان از سازمان
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه های وزارت بهداشت
نحوه رسیدگی به شکایت یاتماس با واحدرسیدگی به شکایات شبکه بهداشت ودرمان بوانات:
حضوری:
در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه ،مراجعه به نشانی : بوانات-شهرک ولی عصر- شبکه بهداشت ودرمان-طبقه دوم-واحد رسیدگی به شکایات
تلفنی:
تلفن: 2-07144402181 داخلی122
تلفن همراه: 09171534475
الکترونیکی: مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت
لطفاً قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.