مهلت تایید فراموشی کارکنان
مهلت تایید فراموشی کارکنان
به استحضار می رساند بمنظور نظارت دقیق بر حضور و غیاب کارکنان مهلت ثبت و ارسال فراموشی برای هر ماه تا 25 روز پس از پایان ماه تعیین می گردد بعنوان مثال مهلت ارسال فراموشی مرداد ماه تا تاریخ 1398/06/25خواهد بود.
لازم به ذکر است پس از اتمام مهلت مذکور فراموشی های ارسال شده تایید نخواهد شد و موجب ضرر و زیان کارکنان می گردد.همچنین فراموشی چهار ماه اول سال جاری (فروردین تا تیر ماه) فقط تا پایان مرداد ماه تایید خواهد شد/
نظر دهید